luni, 23 martie 2009





Soni
Andrei Ruse
Colectia: Lit
Categoria: Roman romanesc

Ma cheama sonia. am 26 de ani, cancer la stomac si inca sase luni de trait. Te-ai gandit de o mie de ori la primul lucru pe care l-ai face daca ai sti ca o sa mori curand, nu? dar esti linistit, n-o sa ti se intample tocmai tie. ai un destin maret. astepti o minune, stii ca o sa vina pentru ca asa se termina toate filmele americane. Viata mea o ia razna. trebuie sa imi schimb sistemul de valori despre tot ceea ce ma inconjoara. reguli noi. intrebari noi. poate cel mai important, cautarea unui sens al propriei mele existente. trebuie sa stiu ca n-am trait degeaba, ca n-am fost doar un alt personaj sec din cele peste sase miliarde Boala mi-a deschis ochii. nu conteaza cand mori pana la urma. asa ca le-am incercat pe toate. ai sa vezi. sex, droguri, tratamente… am intalnit o gramada de lume. ba chiar am reusit sa ma indragostesc. de un barbat diagnoticat cu hiv. o relatie total diferita despre ce ai crede tu ca e intr-o relatie. Vezi blogul cartii

Niciun comentariu: