joi, 10 februarie 2011

Reduceri

Autor: Amanda Prantera
Titlu: Don Giovanna
Pret 10.00 lei
Editura Nemira

Amanda Prantera se pricepe de minune sa descrie misterul. Don Giovanna este o splendida drama spirituala in tinutul Umbria, in care viata incepe sa imite arta in neasteptate chipuri...

„De citit alaturi de o sticla de Valpolicella si Mozart dat la maxim.” Scotsman

„Alo? Cristina? Mesaj de la Orso, Orso Volpi. Ti-amintesti? Ne-am cunoscut la inaugurarea Domus Aurea, pe la inceputul verii. Vorbeai cu un grup de vizitatori despre tehnica poleirii cu aur in epoca imperiala si ochii aia frumosi ai tai se ascundeau dupa o pereche de ochelari imensi, care te faceau sa pari atat de intelectuala, iar eu te ascultam fascinat. Mi-ai promis ca vom lua cina intr-o zi, sa-mi povestesti mai multe. Oare chiar vrei sa faci asta? M-as bucura atat de tare. O sa te sun mai tarziu, dar daca intre timp vrei sa iei legatura cu mine, numarul meu este 0348 774 4903. Mai bine îl lasi sa sune de doua ori, ca sa stiu ca esti tu si nu vreun partener de afaceri plictisitor. A presto. Ciao.” Amanda Prantera - Don Giovanna

Niciun comentariu: