luni, 24 ianuarie 2011

Preturi promotionale Polirom

Managerul incepator. Ghid de reusita in noul post
AUTOR: Roland Labregere
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU:
ISBN: 978-973-46-0554-5
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 208
FORMAT: 130x200
Traducere de Gabriela Sandu.
Cum sa comunic mai bine cu ceilalti? Cum voi continua munca predecesorului meu? Sint pregatit pentru acest post? Iata citeva dintre intrebarile la care managerul aflat la inceputul carierei trebuie sa gaseasca raspuns. Gestionarea relatiilor cu subalternii si a stresului, comunicarea interpersonala, organizarea timpului, competente fundamentale pentru indeplinirea noilor atributii, sint analizate pe larg de autor. Structurat pe exemple, exercitii, chestionare si recomandari, volumul este destinat managerilor, consultantilor, formatorilor si tinerilor absolventi interesati de cariera de manager care doresc sa se formeze conform rigorilor profesionale occidentale.
Cuprins: Asumarea unor functii noi • Trei luni pentru a reusi • Invata sa debutezi • Adapteaza-ti discursul in functie de interlocutor • Radioscopia noii firme • Sase principii de gestionare a stresului echipei • Stresul: inca o problema de comunicare? • Timpul si managementul

Managementul carierei. Ghid practic
AUTOR: Julie Jansen
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU:
ISBN: 978-973-46-0552-1
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 320
FORMAT: 130x200
Traducere de Iuliana Mititelu si Raluca Marincean.
Peste trei sferturi dintre angajati sint nemultumiti de slujbele lor, dar nu intrevad o solutie. Julie Jansen, consilier pe probleme de cariera, va ofera sansa sa faceti schimbarile dorite, analizind sase motive care conduc la insatisfactie profesionala: lipsa sensului, rutina, ezitarea, plictiseala si plafonarea, dorinta de a fi pe cont propriu si apropierea pensionarii. Cu ajutorul exercitiilor si chestionarelor elaborate pentru fiecare dintre cele sase situatii, veti putea sa va evaluati activitatea si sa stabiliti ce tip de munca vi se potriveste.
Cuprins: De ce doriti sau credeti ca este necesar sa va schimbati locul de munca? • In ce situatie profesionala va aflati? • Valori, atitudini si pregatirea pentru schimbare • Trasaturi de personalitate, interese si aptitudini preferate • Cum ajungeti unde v-ati propus? • Cele 10 chei ale succesului • Cautarea unui loc de munca - ghid practic

Integrarea in organizatii. Pasi spre un management de succes
AUTOR: Georgeta Panisoara
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU: Psihologia muncii si organizationala , Afaceri (Business) , Psihologie sociala
ISBN: 973-46-0553-4
ANUL APARITIEI: 2006
NUMAR PAGINI: 232
FORMAT: 130x200
Perioada ce urmeaza angajarii este destul de dificila, atit pentru noul angajat, cit si pentru organizatie in ansamblu. Managerul asteapta de la angajat performante ce nu pot fi atinse decit dupa ce acesta invata regulile si comportamentele caracteristice noului loc de munca. Daca organizatia aplica strategii caracteristice de integrare, angajatul va putea sa lucreze mai repede la cote maxime si va fi mai motivat. Lucrarea vine deopotriva in sprijinul angajatorului si al noului angajat prin solutii practice, studii de caz, observatii la obiect si, nu in ultimul rind, o structura care faciliteaza insusirea informatiilor de interes major in ceea ce priveste pasii de urmat pentru o buna integrare in organizatii.
Cuprins: Integrarea organizationala prin adaptare profesionala • Integrarea organizationala prin adaptare sociala (la cultura organizationala) • Integrarea organizationala prin mentorat si coaching • Comunicarea descendenta • Comunicarea ascendenta • Preintimpinarea parasirii organizatiei • Diminuarea costurilor organizationale

Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
AUTOR: Arthur H. Bell
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU: Psihologia muncii si organizationala , Psihologie , Psihologie sociala
ISBN: 973-46-0421-X
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 216
FORMAT: 130x200
Traducere de Kiki Vasilescu.
In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.
Cuprins: Cui ii pasa de agresiunile verbale • Ce este abuzul de limbaj • Cum recunosti atacul verbal • Factori de vulnerabilitate • Profilul agresorilor verbali • Cum sa punem capat abuzului verbal • Citeva scenarii ale agresiunii • Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea • Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale

Cum sa faci fata unui sef dificil
AUTOR: Shaun Belding
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU: Psihologia muncii si organizationala , Psihologie
ISBN: 973-46-0416-3
ANUL APARITIEI: 2006
NUMAR PAGINI: 184
FORMAT: 130x200
Traducere de Miruna Andriescu.
Cum ar fi sa iti petreci tot timpul la serviciu alaturi de un sef care se comporta ca un mic dictator? Sau cu un superior care, orice ai face, nu e niciodata multumit? Ce te faci daca seful tau este ignorant, nepoliticos, egoist, incompetent, razbunator, nerecunoscator sau isi asuma toate meritele tale? Cartea sugereaza diferite tipuri de comportament la locul de munca si propune strategii ce te vor ajuta sa faci fata persoanei careia ii dai raportul in fiecare zi. Shaun Belding ofera solutii practice pentru a contracara o mare varietate de tactici pe care le aplica frecvent sefii dificili in relatiile lor cu subordonatii.
Cuprins: Primul pas: cum sa citesti gindurile sefului • Reeduca-l • Ignora-l • Asigura-te ca nu reprezinti o amenintare • Mentine-ti punctul de vedere • Exprima-ti clar opiniile • Preia controlul • Tacticile josnice ale sefului si contracararea lor • Arata-le ce poti

Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii
AUTOR: Harry Beckwith
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU: Afaceri (Business)
ISBN: 978-973-46-0633-7
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 272
FORMAT: 130x200
Carte recomandata de Business Woman.
Traducere de Kiki Vasilescu.
Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa le cunoasteti asteptarile, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in marketing, va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citi Ce doresc clientii nostri, veti putea vinde orice, oricui.
Cuprins: Posibilele dumneavoastra afaceri • Cele 14 principii ale planificarii • Efectul placebo al marketingului • Ce stiu clientii potentiali • O descoperire surprinzatoare • Cum sa va exprimati ca un profesionist • De ce superlativele esueaza lamentabil • Puterea lui „tu” • Cea mai rapida cale de a fi crezut • O stratagema pentru a va imbunatati prezentarea • Intelegerea simbolurilor • Banii nu pot cumpara loialitatea • Zece reguli de comportament in afaceri

Capcanele managementului
AUTOR: Mark Eppler
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
PRET: 9.99 RON (Pret Promotional)
DOMENIU: Afaceri (Business) , Psihologie
ISBN: 978-973-46-0606-1
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 312
FORMAT: 130x200
Traducere de Dorin Nistor.
Poate parea incredibil, dar o banca din Washington a pierdut 2.000.000 de dolari pentru ca a refuzat sa accepte un tichet de parcare in valoare de 60 de centi. O functionara plictisita, un manager inflexibil si o interpretare rigida a politicilor organizationale. De fapt, o capcana in care poate cadea oricine. Micile greseli pot avea consecinte uriase, dar dumneavoastra vi se ofera sansa de a le evita cu abilitate si tact. Usor de citit si bine documentata, Capcanele managementului este indispensabila tuturor celor care rivnesc la un stil de conducere aproape de perfectiune.
Cuprins: Din cuprins: Mitul puterii conferite de pozitie • Arta persuasiunii • Mecanismele schimbarii • Lucrurile marunte conteaza • Alibiuri creative • Asumarea unor riscuri rezonabile • Satisfacerea nevoilor pietei • Cea mai buna slujba • Cum se face planificarea • Managementul simbolic • Cine pe cine vede? • Cum sa obtineti rezultate

Niciun comentariu: